Urgentiecommissie Woonruimteverdeling kiest nieuw digitaal vergadersysteem

3 oktober 2018

De onafhankelijke Urgentiecommissie Woonruimteverdeling van Enserve stapt over op een nieuwe digitaal vergadersysteem. Conform de eisen uit de AVG is de privacy van woningzoekenden die urgentie aanvragen hiermee nog beter gewaarborgd en kan de beoordeling van de aanvragen nog efficiënter verlopen.

De Urgentiecommissie Woonruimteverdeling bestaat in totaal uit 17 personen. Zij zijn afwisselend aanwezig bij vergaderingen van de commissie. Inmiddels hebben de leden allemaal deelgenomen aan een training om de werking van het vergadersysteem onder de knie te krijgen. Dit bleek overigens eenvoudig, want er is bewust gekozen voor het gebruiksvriendelijk en toegankelijk systeem van Notubiz, een systeem wat ook veel gebruikt wordt door gemeenten.

Deel dit artikel


Wilt u alles weten op het gebied van woonruimteverdeling?
Schrijft u zich dan hier in voor onze nieuwsbrief.


Alle berichten