4. Vooruitblik 2018

Naast het voortzetten en continu verbeteren van onze reguliere dienstverlening, zal er in 2018 aandacht zijn voor de volgende zaken:

Op 2 januari 2018 namen wij het nieuwe woonruimteverdeelsysteem in exploitatie voor de 19 samenwerkende corporaties van Entree. Daarnaast wordt het nieuwe automatiseringssysteem om de urgentieaanvragen in te registreren en te bewaken eind van het eerste kwartaal 2018 opgeleverd, wat wij vervolgens inzetten bij onze opdrachtgevers.

Het komende jaar zullen wij de verlenging van het contract met Woonkeus Stedendriehoek vormgeven en inzetten op verdere ontwikkeling van hun woonruimteverdeelsysteem en website.

Met behulp van ons managementinformatiesysteem DOMIS blijven wij onze opdrachtgevers ondersteunen door diverse jaarrapportages over de woonruimteverdeling te maken. Binnen DOMIS staan wij niet stil, maar ontwikkelen wij nieuwe functionaliteit. Zo zullen wij bij al onze klanten een dashboard implementeren en een maatwerk training aanbieden. De data uit DOMIS blijven wij inzetten voor adviesbureaus om beleidsvorming te ondersteunen.

Ook het komende jaar zullen wij onze kennis delen daar waar wij meerwaarde kunnen genereren. Daarom blijven wij investeren in relaties met diverse organisaties en zijn wij actief bij vele bijeenkomsten, seminars en congressen. Op 17 januari 2018 organiseert Enserve in samenwerking met De Vernieuwde Stad en CorporatieNL een debat met corporatiebestuurders en stakeholders over passend toewijzen. In september 2018 presenteren wij ons wederom op Corporatieplein.

Ook in 2018 blijven wij investeren in innovatie en ontwikkeling. Dit is onmisbaar om als kennisleider in de markt te kunnen blijven staan. Daarom steken wij bewust tijd in het nadenken over marktontwikkelingen en wat wij daar als organisatie voor kunnen betekenen. Wij werken hierin graag samen met onze klanten en relaties. De ontwikkeling van nieuwe toepassingen die voor hen écht belangrijk zijn, kunnen wij immers sneller realiseren op basis van gerichte vragen en behoeften.